donderdag 14 november 2013

This is me :)

Hoi! Voor het echte werk begint wil ik me eerst even voorstellen, gewoon omdat jullie zouden weten wie ik ben.

Ik ben Nikita, 16 jaar oud en ik woon in Belgiƫ. Je kan mij kennen van mijn andere blog, die gaat over de sims waar ik mijn foto's post van mijn sims. Ik ben dus iemand die sims speelt. Ik speel al sims sinds mijn 11de en ik ben er nog nooit mee gestopt omdat ik het gewoon zo verschrikkelijk verslavend vind. Mijn hobby's zijn dus sims en daarnaast doe ik al bijna 5 jaar fotobewerking. Ik schrijf ook heel graag en vandaar dat ik een blog wou opstarten. Ik ben van plan hier bewerksels te posten, diy's en soms ook dingen die ik vind, meningen dus. En ik lees ook heel vaak, dus misschien post ik ook mijn mening over bepaalde boeken, aanraders of flops misschien. Mijn droom is om kinderverzorgster te worden. Met schrijven wil ik voorlopig niks doen, maar ik vind het heel erg leuk als vrijetijdsbesteding. Ik heb geen vaste tijd dat ik post, want daar komen alleen maar geforceerde posts van en die zijn niet goed. Verwacht dus niet dat als ik een week bijvoorbeeld elke dag post dat dat zo blijft. Als ik lange tijd niks post laat ik wel iets horen wat de reden is. Meestal na een lange tekst post ik ook een bijhorende foto (meestal van weheartit) als afwisseling. Dan heb ik denk ik alles gezegd. Tot de volgende post!

xxx Nikita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten