donderdag 21 november 2013

Contacten

Hoi! Ik heb verschillende profielen op het net, ook sinds kort een facebook voor mijn volgers. Daarvoor is deze post, zo kan je me overal volgen als je wilt.


Misschien ken je mijn twitter van mijn blogje over de sims. Ik laat er vaak gedachten of gebeurtenissen los, en soms komen uit die gedachten wel een blogpost. Dat is voorlopig nog niet gebeurt maar dat kan nog komen. Dus soms zullen gedachten een aanleiding zijn naar een blogpost.
Nikita loves Animals

Mijn facebook is een fanfacebook dus daar mag je me toevoegen als vriend maar daar laat ik niet zoveel los. Daar heb ik ook mijn gewone facebook als vriend maar als je me daar gaat toevoegen accepteer ik je niet. En als je irritant doet op mijn fanfacebook dan accepteer ik je ook niet
Nikitatje Maes

Waar ik ook heel verslaafd aan ben, is weheartit. Daar haal ik mijn foto's om tussen mijn blogteksten te plaatsen, maar ik zit er ook vaak op. Daar leer je ook echt mij kennen, alles wat ik hart vind ik leuk of vind ik lekker of vind ik mooi. Je zal er niks vinden dat ik niet mooi vind, en ook geen make-up.
Nikita Maes <3

Wattpad heb ik ook, ik weet niet of je dat kent. Wattpad is een site waar zelfgeschreven verhalen worden gepost. Ik heb een hart voor schrijven, en dan niet gewoon huiswerk maken (bleh, huiswerk!) maar echt verhalen of blogposten schrijven. Het kan wel gebeuren als er een verdrietig stuk in verhalen komt dat ik heel heftig ga, omdat ik zelf ook heel gevoelig ben en daarom ook goed mijn eigen gevoelens kan beschrijven
NikitaMaes

Dan heb ik denk ik al mijn profielen gezegd, als je er nog zou weten die ik misschien zou hebben mag je het altijd melden en dan antwoord ik wel in een reactie of ik dat wel of niet heb

xxx Nikita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten