woensdag 20 november 2013

App onder de loep : Zombie Tsunami

Hoi allemaal! Ik speel regelmatig spelletjes via Google play (nu met een programma op de pc, binnenkort met een tablet), en meestal wil ik dan ook een soort review geven over de apps die ik leuk vind :) Het kunnen bekende apps zijn maar ook minder bekende apps. Ik doe dit regelmatig. Het is een blog over alles wat mij een beetje interreseert en apps horen daar zeker bij!

Vandaag gaan we het hebben over Zombie Tsunami.


Hierboven zie je het logo. Zombie Tsunami is een verslavend spelletje. De bedoeling is dat je met je zombie mensen opeet en dan meer zombie's krijgt, en zo ver mogelijk raakt. Je kan als je een bepaald aantal zombies hebt auto's, bussen, vliegtuigen en legertanks kapotmaken waar ook weer mensen inzitten en dan in een zombie veranderen. Ik vind het zelf een zeer verslavend spelletje, wat ook makkelijk werkt via mijn programmatje. 


Er zijn ook extra's die je in het spel zelf kan nemen, die kan je herkennen aan een witte kubus met een vraagteken in. Ik zal er enkele zeggen waarvan ik zeker weet wat ze doen want ik wil geen leugens rondstrooien

Gold:
Deze zombies zijn goud van kleur en kunnen overal door, maar mogen natuurlijk niet in putten vallen

Tsunami
Een tsunami is een grote golf water waar de zombie opzitten. Je moet erop blijven drukken om in de lucht te houden. Alles wat meestroomt krijg je en bommen kunnen ook geen kwaad

Dragon:
Dat is een draak (de lenge is afhankelijk van het aantal zombies dat je hebt) en die kan vliegen als je blijft drukken. Hij kan niet tegen bommen, want dan verlies je een zombie

GaintZ:
Dat is een soort grote alien die stralen uitschiet, en die kan met geduld alle voertuigen met mensen in kapot maken en dan krijg je de mensen die erin zitten. 

De app krijgt van mij een 8.5/10
xxx Nikita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten