vrijdag 15 november 2013

Sims

Hoi! Mijn eerste 'echte' blogpost gaat over de sims. Omdat ik er eigenlijk wel veel mee bezig ben. En mensen die mij in het echt kennen zullen dat wel weten, soms ontploft mijn hoofd van de sims. Maar ik speel het dan ook echt graag. Daarom heb ik op mijn andere blog ook de foto's staan maar ook omdat ik op een bepaald forum zit waar ook redelijk veel simsfans zitten en die vinden het leuk om mijn screens te zien. En ik vind het gewoon ook leuk om ze op een blog te plaatsen. Terug naar het onderwerp, sims.

Wat ik zelf zo leuk vind aan de sims, het is een simulatiespel en ik heb iets met simulatie spellen denk ik. Ik vind het fijn om voor een simsfamilie te zorgen, en ik word zelf ook blij als ik hen blij zie of als er iets leuks gebeurd in de sims. Daar kan ik echt vrolijk om worden. Gisteren is er bijvoorbeeld een drieling geboren in de sims. En dat verwarmt mijn hart ook echt wel als ik die volwassenen met hun kindjes zie spelen dan weet ik echt dat ik kinderverzorgster wil worden. En het is verslavend, als je eenmaal goed aan het spelen bent wil je niet stoppen, dan weet je dat je een echte simsfan bent. En zo zijn er miljoenen op de wereld. Er zijn bij mij wel mindere periodes geweest door misschien kapotte computer of gewoon door schoolwerk (ja, ik ben nog schoolgaand) of andere redenen maar helemaal gestopt is het nooit. Zelfs nu niet. En veel mensen hebben daar altijd commentaar op gehad maar dat trek ik me meestal niet aan, en dat is zo met veel dingen.


Het kan wel veel tijd in beslag nemen doordat ik vaak goed op dreef ben tijdens het spelen, vergeet ik wel eens mijn schoolwerk maar dat komt nu niet meer zo vaak voor. Ik speel sims sinds mijn 11de en zoals ik al zei ben ik daar nooit echt mee gestopt. Het is begonnen met de sims 2 en Huisdieren en het is geĆ«volueerd naar de sims 3 Vooruit in de Tijd. Mijn mening over de sims 4 heb ik nog niet, ik geniet maar gewoon nog even van de sims 3 denk ik. Het fijne aan de sims vind ik wel als je een probleem hebt of als je ergens heel erg over piekert dat je met de sims afgeleid wordt omdat je gewoon niet kan piekeren tijdens het spel of er gebeuren dingen met je sims waar je geen oog voor hebt. En dat kan wel eens tot een dood in de sims lijden. En als ik ergens over pieker en ik wil er even niet meer aan denken dan speel ik wel sims, want dan hou ik daar mijn aandacht bij omdat ik mijn sims familie toch wel graag heb. Mijn echte familie is natuurlijk veel belangrijker maar het doet me wel goed om mijn sims familie te zien groeien. Gisteren is ie een beetje veel gegroeid, had ik zelfs problemen met de wiegjes maargoed. Dat zijn verhalen voor mijn ander blogje. 
En tot slot, welke sims heb ik? Van de sims 1 heb ik alleen het basisspel en beestenboel, die speel ik eigenlijk nooit. Van de sims 2 heb ik alles, en met de sims 2 is het voor mij eigenlijk begonnen. En van de sims 3 heb ik ze bijna allemaal, alleen buurtleven, katy perry, 70' 80' 90' en buitenleven ontbreken nog. Ik vind de uitbreidingen belangrijker dan de accessoirepakketten omdat bij de uitbreidingen zitten altijd nieuwe opties en mogelijkheden en bij de accessoirepakketten alleen maar kleren, meubels, kapsels en patronen. En nu ga ik deze post afronden. 

Tot later! xxx Nikita
(PS : Voor mochten er lezers zijn die mij persoonlijk kennen of via internet, alles wat ik schrijf meen ik, het is maar dat je het weet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten