zaterdag 16 november 2013

I am who i am

Hoi! Het is je waarschijnlijk wel opgevallen dat in de url van mijn blog staat 'iamwhoiam-takeitorleaveit' . En dat is wel zo. Ik kan door commentaar wel gekwetst zijn maar uiteindelijk zal ik niet veranderen. Zo heb ik al vaak commentaar gehad op mijn hobby's, kledingstijl en ga zo maar door. Maar ik heb ze nooit veranderd. Ik kan ook heel gevoelig zijn. 

Mensen die mij goed kennen zien mij denk ik als een gevoelige dierenliefhebber, of een grote simsfan. En zo ben ik eenmaal. Soms onhandig, soms gevoelig. Voor mensen die mij niet kennen kan ik misschien als een sukkel overkomen, maar pech. En ik ben kreeft van sterrenbeeld. En in mijn horoscoop van karakter staat dat ik een vreemd meisje kan zijn voor onbekenden maar als ik comfortabel raak met iemand dat ik een geweldig persoon kan zijn. En dat is nou eenmaal ik
Ik vind het heel erg belangrijk dat mensen hunzelf zijn. Omdat iedereen geweldig is op een manier. En niemand is perfect, ik ook niet en dat weet ik. Zoals ik al zei, ik ben onhandig. Iedereen kan iets goed, heeft talent. Mijn vriendin kan bijvoorbeeld geweldig dwarsfluit spelen, en mijn beste vriend is heel goed in raadgeven en luisteren. Hij kookt ook erg graag. (en moest hij het ooit lezen, ik denk wel dat hij zal weten dat ik het over hem heb). En ook al ken ik mijn volgers niet (of schrijf ik voor geen volgers), ik weet zeker dat zij ook talent hebben voor iets. Dus wees gewoon jezelf, haters zal je altijd hebben. Je kan het niet voor iedereen goed doen, dus moet je gewoon je hart volgen en jezelf zijn. En dat kost moeite en tijd, dat weet ik zelf ook. Maar het leven begint als je je niks meer aantrekt van wat anderen zeggen

xxx Nikita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten